torstai 9. kesäkuuta 2016

Kukkia


Hellekauden päätteeksi kyllästyin kaikkiin taimiin, joita Rajalassa oli. Vein ne kaikki ulos. Sitten luonnossa alkoikin tapahtua, tuli hallaa ja myrskyä. Yritin vähän suojella kukkasia, mutta nyt ne ovat olleet tuulen riepoteltavina, eivätkä näytä kovin hyviltä. Tiedän kuitenkin, että kunhan ne saavat aurinkoa, ne alkavat kasvaa uudestaan. Varsinkin ahkerat liisat ovat kärsineet. Ja eiköhän minun pitänyt eilen illalla vielä istuttaa kurkut. Aamulla lämpöä oli 3 astetta.
Tämä orkidea alkoi kukkimaan, vaikka en ole hoitanut sitä mitenkään. Ei siinä näytä olevan juuri multaakaan, vai hakettako se on. Ikkunan takana kukkii kärhö.


Tässä se kärhö on, en narrannut teitä, kun sanoin, että se kukkii tuhansin kukin.

8 kommenttia:

  1. Mun kaikki kolme kärhöä kuli viime talvena..en tiedä veikö pakkanan....kyllä harmittaa.Ihanasti kukkii sinulla.Toivotaan aurinkoa ja lämpöä.Hyvää viikonloppua.

    VastaaPoista
  2. Oi kun kaunista, kärhö on upea!

    VastaaPoista
  3. Minulla taitaa olla nyt samanlainen kärhö, istutin sen kärsimyskukan paikalle kun se paleltui talvella.

    VastaaPoista
  4. Me saimme jo pari viikkoa sitten uudet emot. Saa näyttää sä miten krainilaiset sopeutuvat.

    VastaaPoista
  5. Upea Orkidea ja tuo kärhö on tosi upea. Minäkin olen suojannut mausteita jotka olen jo istuttanut. Kaamea tuulta ja 11 astetta ja sataa.Tuleekohan kesää ??

    VastaaPoista