sunnuntai 21. elokuuta 2016

Synttärilahja


Tyttäreni osaa ostaa minulle lahjoja. Olen jo kauan kaivannut puuttuvia suomennoksia kahdesta viimeisestä Maija Poppasesta. No, ei niitä ole suomennettu, mutta tässä kirjassa on kaikki tarinat, myös ne viimeiset suomentamattomat.  Olen paljonkin lukenut lastenkirjoja lapsilleni ja oppilailleni. Maija Poppanen ei kuitenkaan ole minulta sujunut ääneen luettuna, mutta olen niin lapsellinen, että olen nauttinut kirjoista itsenäni. Ja täytyypä tunnustaa, että jos joku on kaukaisena esikuvana omille Tuulikki-kirjoille, niin tämä Travers!


Varmaan näin paksun kirjan lukeminen englanniksi saa vähäsen aivojumpankin luonnetta? Sivuja näyttää olevan 761!

8 kommenttia:

  1. Sinulla on paljon hauskaa lukemista. Hyvää syntymäpäivää ♥

    VastaaPoista
  2. Upea lahja todella. Ihanaa syntymäpäivää.

    VastaaPoista
  3. Onnittelut, vaikka minusta vanheneminen ei enää ole kovin hauskaa.
    Onpa ainakin lukemista vähäksi aikaa :-)

    VastaaPoista
  4. Taisit täyttää pyöreitä! Onneksi olkoon♥
    Hieno lahja, jonka kanssa vierähtää aikaa.

    VastaaPoista
  5. Onnittelut merkkipäivällesi ♥

    VastaaPoista
  6. Peikon miälestä lukeminen ei ole ollenkaan lapsellista :) Peikolta pöö kaikkeen tarpeeseen.

    VastaaPoista
  7. Onnea syntymäpäiväsi johdosta näin myöhästyneet kuitenkin..
    Hienon lahjan sait tyttäreltäsi!

    VastaaPoista