torstai 29. lokakuuta 2015

Alamäkeä

 

 
Ei elämä yhtä alamäkeä ole, mutta aina joskus!! Olen jo pitemmän aikaa odottanut kymppien vaihtumista ja tänään oli se päivä.
 
 
Olen laiskuuksissani ottanut mallia niistä, jotka sanovat, että pihojen haravointi on turhaa työtä. Olen sitten antanut ympäristön paineille sen verran periksi, että olen vähän kokoillut lehtiä puiden alle. Niin kuin edellä olevassa blogijutussa näytin, seuraukset olivat hienot! Ei heiniä puun alla! Nyt olen sitten jopa mökillä keräillyt omenapuiden alle niiden pudottamat lehdet. Se rikkaruohojen nyhtäminen on niin puuduttavaa ja turhan tuntoista hommaa.


 

9 kommenttia:

  1. Onnea kymppien vaihtumisesta!!

    VastaaPoista
  2. Mietin, mitä kymppien vaihtumista sinulle tapahtunut. Koskapa olet odottanut sitä, niin ehkä olet tehnyt jonkinmoisen remontin itsellesi. Kadottanut kiloja?
    Onnea kovasti vaan.

    VastaaPoista
  3. Monenlaisia kymppejä on tainnut vaihtua tänä vuonna. Onnea vain täältäkin :)

    VastaaPoista
  4. Hauska piirros, mahtavat ilmeet :-) Onnea, onnea

    VastaaPoista
  5. Voi onnea sulle kilojen pudotuksesta!
    Kunpa mäkin onnistuisin!
    Hyvää Pyhäinpäivää sinne sulle!

    VastaaPoista
  6. Kympit ovat tärkeitä merkkipaaluja.
    Pitänee kokeilla tuota haravointikikkaa mökillä.

    VastaaPoista
  7. En haravoi syksyllä, istui Alangon luennoilla joskus. Keväällä haravoi ruohon vihertämään. Asun metsätontilla, joten ei ole muiden paineita.

    VastaaPoista