torstai 24. lokakuuta 2013

Lili muistelee kesää

Aah, on tämä kesä hauska, kun saan piiloutua kukkien joukkoon. Minua ei sitten löydä millään.

Taitaa emäntä luulla, että lakaisen saunan portaat, mutta minä ajattelin vain maistella heinänkortta.

Täällä mökillä saan juosta vapaana ja laukata pallon perässä niin paljon kuin ihmiset viitsivät heittää. Aika äkkiä ne kyllä väsyvät.  Olen minä meinannut saada jäniksenkin kiinni, mutta emäntä keskeytti sen hauskuuden ja sanoi TÄNNE; silloin mun piti tulla.

Naurattaa kyllä koko jänis. HAU !!


12 kommenttia:

  1. Kyllä oman lemmikkikoiran toilailija ,menemisiä sekä tietysti leikkimistä on ihana seurata. kameranavulla jää muistojakin. Ihania nuo auringonkukat. Iloinen Lilli on nauravainen.

    VastaaPoista
  2. Ihanainen Lili!
    Sulla on kyllä niin kiltin näköinen koiruli, että varmasti sen kanssa on kiva puuhailla kaikenlaista.

    VastaaPoista
  3. Kaunis Lili! Vai naurattaa jänis, ketäpä ei, tuumaa meidän Marski myös!

    VastaaPoista
  4. Tottelevainen koira kun malttoi keskeyttää jänisjahdin!

    VastaaPoista
  5. Suloinen on Lili ja kesästä ihana muisto vain. Parasta alkaa suunnitella uutta kesää, niin talvi menee huomaamatta.

    VastaaPoista
  6. Eipä jää epäselväksi miten kesästä koiruli tykkäsi! Minä tykkään koirulista ja kesästä :-)

    VastaaPoista
  7. Kesällä omalla pihalla sai juosta vapaana - asutuskeskuksessa ei ole suotavaa...
    Siis varsinaiset kesänautinnot!

    VastaaPoista
  8. Hyvä kun annoit pupullekin liikuntaa :D

    VastaaPoista